Thursday, 1 November 2012

Mawar oh Mawar

Place: Mawar TTU 3 Utem Cafe, Melaka.

Ni cafe tmpt kolej kediaman aku. Die slalu bukak mlm je, dlm pukul 6 ptg camtu br die start operasi. Goreng - gorengan die wa ckp sama lu, mmg sodap lh. Tp syg seribu kali syg, kedai tu da tamat tender die. So sekarang ne die ganti dgn cafe br pulak, Rose. Eceh! Nk tiru gak name kedai lame, tp di omputeh kan sikit, jd la Rose. Kikiki..

Kat bwh ne antara gambar yg aku sempat amek ms mkn kt sana. Rasanya mcm ade bnyk lg je gmbr, tp lupe letak kt mane. Btw, makanan kt sini mmg murah sgt lh, smpai rs sedih ms nk byr tu, huhu. Rindu nk mkn kt kedai Mawar. :(

Nasi goreng Cili Padi, tak pedas blh mintak cili lg, ngehngehngeh.
Harga RM3.00
Rasa: 8/10

Ha, kalau nasi goreng cili padi yg dh mintk tmbh cili td xcukup pedasnya, blh mintak Sambal Belacan. Bang sambal belancan satu!
Harga RM0.00 (peree of charge)
Rasa: Mengancam! 8/10

Ini nasi goreng feveret teman, Nasi goreng USA. Dok kt Malaysia, ade hati nk mkn ns goreng luar negara, huhuhu. Ini mmg terbaik, ns goreng ne sgt3 sedap.
Harga RM4.50 *Bapak murah gila kan, mana kau nk cr ns goreng USA rege mcm tu. Skrg da xkn ada lg :'(*
Rasa: 9/10

Abang Pattani tu ckp die akan bukak kt tmpt len, tp ms tu aku terlupa plak nk tny kt mana. Kan da mnyesal.-_-"

Mawar oh mawar..

No comments:

Post a Comment